All She Knows

Wednesday, November 3, 2010

Blah blah blah

Maafkan saya kerana dah lama tidak mengemaskini blog ini . Ini kerana masa yang mencemburui untuk saya mengemaskini blog yang tidak seberapa . ( macam buat karangan Bahasa Malaysia untuk exam) .



Okey cukup sampai sini aku nak propa jadi perempuan berbahasa buku (baku ) .. ok sekarang kalau tengok dekat tibi (bukan penyakit tibi ok but tv) banyak cerita hantu .. hantu terbahagi kepada beberapa kategori macam kategori hantu paling cantik , rambut hantu paling wangi , hantu paling handsome dan macam-macam lagi ..( udah-udah ler merapik izlyn hoi ! )


kembali ke pangkal jalan !!!


maksud dekat sini hantu ini terbahagi kepada beberapa kaum seperti hantu melayu , hantu cina , hantu india , hantu indon dan hantu omputih .. okey mari kita cari pebezaan hantu-hantu tersebut :





hantu melayu = hantu melayu kebanyakan perempuan .. cerita hantu melayu tahap boring sampai nak mati .. yelah cerita hantu mesti seram sampai naik bulu roma , bulu ketiak dan bulu-bulu yang seumpama dengannya .. tapi lain dengan hantu melayu , kalau aku sekali tengok bukan takut tapi asyik tergelak je .. pasai (bukan sejarah tingkatan 1 ) depa punya script bapak lawak nak mati .. orang jadi hantu pun macam clown .. yang tak boleh blah bila depa buat trailer seram lagu nak mati tapi bila hangpa pi tengok , aduih hangpa rasa nak tergelak .. tapi kalau ada kategori hantu paling cantik Malaysia boleh menang .. " hantu paling cantik dimenangi oleh ??? "



dum dum dum dum dum dum !! ( sound track )


Maya Karin !!!














cun tak akak maya karin kita ? of course cunnnnnnnnnnnnnn ( mucung ke depan )


hantu indon = ok setakat ini aku masih tak banyak tengok cerita hantu indon bukan apa bila aku nak tengok cerita tu mesti tengah malam .. nak buat gila tengok tengah malam !! agak kalau nak tengok aku terkencing dalam seluar lepas habis tengok cerita hangpa buatlah .. karang aku pancut kat hangpa baru tau .. tapi aku ada tengok satu cerita hantu indon yang kelakar tak silap aku tajuk dia kuntilanak ntah apa tah ( bukan kuntilanak entah apa tah tapi aku ingat kuntilanak ja ) cerita ni kelakar dan part paling kelakar bila pontianak keluar dari cermin .. kelaka nak mampus ..


hantu jepun = cerita hantu jepun yang paling famous tak silap aku ju-on .. sekarang astro dok promote cerita hantu jepun ju-on the ova , ju-on the grudge dan so on .. aku tak layan cerita hantu jepang sebab aku tak pandai bahasa jepang ( intonasi geram mengingatkan cikgu jepon buang aku ) .. sila ikut selepas saya okey .. nganga mulut luas-luas lepas itu dari tekak cuba mengeluarkan bunyi seperti ini " Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !! " sila buat sebab ini adalah arahan ..Ye semua ada bakat nak jadi ju-on .. tepuk tangan untuk diri masing-masing ..


hantu omputih = hantu omputih adalah cerita hantu favourite aku .. yelah tengok hantu omputih tak adalah sakit mata memandang ( dalam hati sebenarnya duk usha mamat omputih yang jadi hangtu ) .. lagi pun cerita hantu omputih tak adalah seram sangat buat aku yang takut-takut berani .. aku rela kena gigit dengan hantu omputih daripada kena gigit dengan hantu lain ..
cerita hantu omputih yang aku layan ialah ghost whisper , supernatural , and the supeb best the twilight saga series macam twilight, eclipse dan new moon .. aku tak pernak miss pun satu siri cerita twilight saga ni .. ye lah tengok yang berlakon sejuk mata memandang .. tak sejuk ke tengok mamat macam ni






macam ini








ok aku tahu ramai minat si robert pattinson ini .. amiklah aku tak kisah .. ok kepada peminat werewolf si taylor lautner hangpa jangan jealous ya tengok pic in





ok kepada peminat dia cepat nangis terguling-guling cepat..makan hati beulam jantunglah nampaknya.. hangpa jangan pula anti si selena gomez yang comel lote ni .. kasihanilah dia dan kalau hangpa memang sangat nak jumpa si taylor lautner hangpa join lah contest dekat starworld sebab sekarang depa buat contest dan hadiah dia dua tiket ke Los Angeles so hangpa bolehlah pi join contest tersebut .. mana tahu nasib menyebelahi korang .. selamat mencuba !!!





p/s : aku macam tolong promote astro je .. ni yang aku nak minta komisen ni .. hahaha ..