All She Knows

Friday, November 19, 2010

Cerita dengan gambar











Assalamualaikum semua ;)



mesti korang menyampah tengok pictures di atas kan :p .. suka tak suka ini tetap blog cap kibas saya so saya boleh buat sesuka hati sayakan .. oklah pic kat atas itulah picture raya haji saya .. sempoi kan .. tapi buka raya pertama lah .. raya pertama mestilah kelihatan ayu seperti lisa surihani .. ini semua picture raya haji kedua .. sangat-sangat sempoi ;)

hanya pakai t-shirt dan seluar jeans .. sorry banget sebab gambar quality kurang .. hanya pakai webcam dengan laptop yang capuk .. saya tak mampu beli Macbook dan Vaio , so kepada yang kaya raya tu silalah menabur bakti dengan menderma laptop yang baru okey ..



p/s: perasan tak aku pakai saya .. alamak ada orang agak kurang suka dengan ayat kedah aku .. aku minta maaf ya kepada sesiapa yang tak faham ayat aku entri Bahasa Jiwa Bangsa