All She Knows

Saturday, November 20, 2010

Biar Betul Facebook buat orang Asma

*note untuk para penghidap asma



Assalamualaikumwaramatullahhiwabarokatuh ,


bila baca tajuk entri ni mesti hangpa rasa mana ada kena mengena fesbuk dengan asma .. aku pun tak percaya sebab aku penghidap asma .. ok meh aku cerita macam mana aku boleh dapat artikel ni ..


JUMAAT 10.30 pagi


encik abah dan puan mama baru balik daripada breakfast dan mereka bawa balik surat khabar .
encik abah beli paper kosmo so dan dan tengah encik abah letak paper dekat atas meja cepat cepat aku ambil [ yalah nanti krna berebut dengan encik abah yang baca paper berjam-jam]
ok aku main selak selak and then sampai part hiburan . semangat aku nak membaca menjadi-menjadi biasalah gegirl mesti suka hiburan . baca baca baca sampai boring sebab hiburan yang sangat tidak best . skip skip skip dan akhirnya sampai part dunia . aku suka facts yang ada dekat berita kosmo sebab best best belaka . tiba-tiba mata tertancap pada satu artikel yang sangat menyetap hati . dalam hati kata " ini semua tak betul ! "

apakah artikel yang aku baca itu ok sebelum tu aku nak kasi tahu sekarang aku tengah semput aka asthma [ bukan nama orang ya ]
tajuk artikel yang aku baca ialah Remaja Hidap Asma kerana layari FACEBOOK ..
wah sentap woh artikel ni .. aku dahlah tengah online sambil baca paper bila nampak artikel ni terus tutup paper letak jauh-jauh ;(


Bila malam sambil tengah online facebook puan mama berkata " selalu online facebook tu yang semput ni "

sentap menyetap aku jadinya . lepas ni aku berjanji takkan online facebook lagi [ tipu ]


p/s : so kepada penghidap asma jangan online facebook tau :)