All She Knows

Sunday, November 28, 2010

JALAN KE OLIMPIK LONDON 2012

Assalamualaikum :)



dah lama tak menurunkan jari jemari yang kasar ke laptop capuk ini untuk menaip. you all rindu I tak ( ^-^) ? apa tak rindu (^~^) okey aku sedar siapa aku tapi aku tetap nak tulis jugak .


Sukan Asia di Guangzhou telah melabuhkan tirai semalam . Pasukan Malaysia telah mencapai sasaran 9 emas yang merupakan pencapaian yang sangat memberangsakan . Antara penyumbang pingat emas ialah




azizulhasni awang




Dato' Nicol Ann David



Azlan Iskandar



Inilah antara penyumbang pingat emas untuk pasukan Malaysia . Sekalung tahniah buat Azizulhasni Awang kerana telah automatik memasuki Olimpik di London 2012 .

[kenapa rasa macam pemberita tv 3 ? kalau kalau ada yang kerja tv3 sila recommend saya ]



Nyiahaha rasa macam pemberita pulak . Aku ni tengah frust sampai rasa nak tertonggek sebab tak dapat tengok penutup Sukan Asia . Izlyn cool lah babe ! Astro kan selalu ulang nanti mesti dia ulang balik . Okey buat astro nanti ulang balik ya walaupun kadang-kadang anda asyik ulang cerita yang sama sampai saya dah hafal cerita yang encik astro ulang . Tapi memang saya harap banget encik ulang ya [begging gila gila ni ]


Lagi satu encik astro saya boleh tak tolong ulang balik sukan asia yang Malaysia menang emas . saya terlepaslah bolehlah ulang ya [sungguh desperate]


buat China tahniah sebab dapat 199 pingat emas . Kalau gadai semua pingat emas tu boleh beli gelang sampai ke ketiak bolehlah lawan mami jarum . Hai mami jarum ( ^ 0 ^ )


oklah sampai sini entri yo ! lain kali saya update yo ! saya nak pi main yoyo yo !


p/s : nama you siapa ha ? i tak tengok you main pun . tapi I tahu you bukan orang Malaysia but you look so gorgeous