All She Knows

Tuesday, November 23, 2010

CONTEST ~ Kids & Baby Photo Contest



Assalamualaikum dan salam satu malaysia [ macam berita RTM pulak ]


time aku menaip ni aku rasa sangat excited tak terhingga sebab this is my first time join contest .
nak try lah jugak kot-kot aku menang ke boleh belanja korang semua cekides . Nyiahaha kalau aku menang kalau aku kalah aku duduk diam diam masuk dalam selimut sudah .



So aku nak try this contest sebab macam menarik je . Kita kena bubuh picture zaman kanak-kanak yang memang muka sangat innocent dan posing memang macam tugu negara . ok meh kita jenguk syarat-syarat penyertaan .





1. anda mesti menjadi follower blog kedua . http://sweetlikekisses.blogspot.com.Selepas ini pemenang akan di umum di blog baru:)..

2. anda mesti tag kepada 8 orang maksimum.tidak boleh kurang.dan bila anda telah tag anda mesti inform pada kawan anda yang mereka telah ditag.:)

3. letakkan banner contest di sidebar anda.

4. anda mesti sertakan satu gambar.tidak kisah gambar anda zaman baby,zaman anda budak budak,gambar adik anda,gambar anak anda,gambar anak saudara anda..

5. hantar link entry anda didalam kotak komen entry contest ini.

6.mesti mulakan title entry dengan nama contest.

7. wajib diberitahu didalam entry tentang contest ini dan hadiah yang bakal diberi kepada pemenang.


tarikh tutup sehingga 30 november 2010 .tetapi terpulang pada saya jika hendak menamatkan tarikh lebih awal:)..so be alert!:)


hadiah yang bakal dimenangi ialah earring dari lazo diamond jewellery.white gold.

*syarat contest ni aku copy dari tuan empunya blog


hadiah yang bakal dimenangi bukan cikai cikai ya you all . Earring Lazo Diamond , white gold lagi ! sebab dah lama tak bertukar subang dokek telinga den ni kalau den monang boleh den meraso pakai sobang baru .





ok ini banner contest ni . klasik gila picture ni . dokek buaian lagi [ dah lama tak main buaian ]
sekarang ni meh semua join aku pergi geledah almari cari picture yang paling comel yang selama ni mak simpan dalam almari .





selepas penat bersusah payah geledah almari tapi disebabkan adik aku ni dok suruh aku masuk jugak contest so aku pun jumpa dengan picture ni . ok ini adalah picture yang aku pertaruhkan untuk contest ni . comel tak budak ni ? ok ini adik aku masa zaman kegemilangan kecomelan dia [ adik kalau kau baca blog kakak kau kena picit kakak ] so aku berharap aku akan menang sebab kalau aku menang nanti boleh belanja korang choki-choki .



time for tag ! yang kena tag tu join-join lah ya . hadiah lumayan gila !
so take alert ok !






ok selamat mencuba dan doakan aku menang ye!