All She Knows

Friday, November 12, 2010

ILYSM & HAPPY BIRTHDAY PART 1

semalamkan , semalamkan , semalamkan , semalamkan [berapa banyak semalam da !! meh lempang sikit ]

semalam aku dan kawan-kawan baik aku dok rancang nak sambut birthday kawan baik kita orang .. nama target kita orang adalah cik Nurul Atiqah binti Md Fadzwin [ nama bapa dia sedapkan]

plan aku sangat tidak masuk akal dan seperti budak menangis dekat mall yang annoying yang sampai rasa tapak tangan ni gatai nak hinggap pipi depa yang 'comel' dan 'gebu' itu .. aku suruh cik tyqa ni pi cari 1000 tanda tangan.
yang lain semua kata 'banyaknya kuranglah sikit ' aku kata tak boleh sebab aku ada nawaitu [macam nawaitu nak pi haji pulak] nak tengok dia nangis .. apa taknya selama kau berkawan baik dengan dia aku jarang tengok dia nangis . aku rasa last sekali aku tengok dia nangis waktu ambil results UPSR kot ..

ok back to the story , dan selepas difikir-fikir memanglah tok logik aku suruh dia cari 1000 tandatangan .. selepas dipertimbangkan aku pun kurangkan kepada 700 .. lepas tu kelmarin dia sms aku kata minta kurang kepada 600 aku pun kata ok je sebab malas nak fikir ..

semalam plan datang pukul 12.00 .. aku datang awal sikit dalam pukul 11.45 .. tunggu dan tunggu datanglah kawan baik aku dyana dan effa .. tunggu birthday girl punyalah lama .. dah tak tahan sangat sebab takut dia tak datang aku dan effa pergilah public phone .. sampai je public phone tu dah tertera for emergency only..
hish memanglah menguji keimanan gua .. kesabaran makin menipis , aku pun suruh kawan baik aku pinjam phone sesiapa je .. dia tanyalah seorang guy ni ada phone tak .. budak tu kata ada .. kawan baik guy ni kata kena pergi dekat tempat terang sebab dan dan tulah phone nak pakai solar .. dah lah panas terik pakai pula phone solar ha memang kena makilah dengan aku .. aku menyampah dengar operator tu dok kata nombor yang anda hubungi taidak dapat hubungi sila tinggalkan pesanan .. disebabkan rasa macam nak bertukar jadi hulk aku pun ajaklah dyana dengan effa pergi tunggu dekat pintu pagar ..

ok dekat luar pun ada public phone juga dan try call dan macam biasa operator lah yang tolong jawab .. dan dan nak jalan pergi balik kantin , hasya kawan kita orang yang turut serta menyambut birthday dia sampai .. lepas itu jalanlah sama sama ..

sampai-sampai hangpa tahu aku jumpa siapa .. aku jumpa cik tyqa saya .. rasa macam nak mengamuk je sebab plan hampir musnah tapi kita harus berbuat muka slumber .. ok this girl tak tahu kita orang nak celebrate birthday dia sebab dyana kata kalau nak tahu markah sejarah datang pukul 12 .. lepas itu aku dengan tak sbar-sabr nya tanya dapat tak tanda tangan tu .. dia pun keluarkan kertas-kertas tanda tangan .. ok dalam hati kata takut juga kau dengan aku .. sambil si diyana bagi tahu dia markah sejarah aku dengan effa pi ambik kek .. ok kek kita orang tak seberapa bukan kek secret recipe yang berpuluh-puluh hinggit tu tapi bak kata diyan bukan secret recipe tapi secret my mother .. dan kita orang pun kata ha ni reaward untuk kau .. ok aku rasa dia menag terkejut beruk yang cantik sebab aku nampak dia macam nak nangis [kenapa lu tak nangis betul-betul wa rindu nak tengok lu nangis] .. lepas tu wish happy birthday ... ok penat nak tulis meh kita tengok picture birthday tyqa dengan menggunakan camera capuk saya yang murah ..




679c3fb1.jpg picture by nurizlynqistina



kek ditaja oleh secret my mother



b87b25b9.jpg picture by nurizlynqistina



tak ada lilin





776b2c4f.jpg picture by nurizlynqistina



hasya , effa , dyana and terrorist




e1b5b4eb.jpg picture by nurizlynqistina




iklan colgate


113e7df2.jpg picture by nurizlynqistina




tak senonoh bukan birthday dia tapi sibuk nak main potong-potong kek




07763c5a.jpg picture by nurizlynqistina



romantik kan saya




c0c8efee.jpg picture by nurizlynqistina



duta colgate yang terbaru




9310ac5c.jpg picture by nurizlynqistina




ok stop dulu ok sebab nak pi tengok cerita yu hee the witch .. esok sambung part 2 pula .. da da !!



p/s : congratulations to all UPSR student yang dapat 5A
p/s : kenapa tak datang sekolah ha ? pemalas benor ya korang [nami agree with me]
p/s : happy birthday tyqa and ILYSM