All She Knows

Friday, November 19, 2010

Hati yang pernah kau sakiti

Assalamualaikum semua :)


tajuk entri macam gempak je padahal cerita nak cerita suam-suam kuku je.. kebosanan dah menerjah meracuni fikiran erti kata lain seperti tak ada kehidupan .. yalah bangun pagi breakfast then mandi .. lepas siap mandi pergi keluar jalan-jalan dengan abah dan mama .. balik online sampai pukul 12 .. kehidupan sangat tidak bermakna .. waa waa waa waa rindu nak sekolah ..dulu kalau pergi sekolah nak cuti sekarang dah cuti nak pergi sekolah [ngada-ngada rasa nak bagi penampar ja ]


back to the truth ,

sebenarnya aku nak cerita result yang sangat menyakitkan hati .. itu sebab tajuk entri hati yang kau sakiti sebab dah terlampau sakit hati berulam jantung dengan results .. waa waa waa waa waa nak nangis .. mesti korang menyampah dengan aku kan kan ? tapi nak buat macam mana results amat menyakitkan hati .. meh kita jenguk results aku :


BM: 76 % B

BI: 71 % B

SCIENCE : 86% A

KH(ERT) : 78% B

GEOGRAFI : 80 % A

SEJARAH : 92 % A+

PI : 80 % A

MATHEMATICS : 73 % B



terukkan results aku .. 4 A 4 B [menyesal baca buku last minute] and then dah results macam ni terpaksalah dengar ceramah percuma daripada encik abah .. ok yang rasa sangat menyesal BM aku dapat 76 .. apa aku ni tak cukup melayu apo sampai bahaso sendiri tak buleh dapet A .. nak kato anok omputih pun tak buleh almaklumlah bahasa omputih pun B .. aku ni kategori bangsa apa ? india , cina or arab ? korang fikirkan bangsa sesuai untuk aku .. tapi aku rasa kalau hangpa cakap aku orang zimbabwe aku terima saja ..



waktu terasa semakin berlalu
tinggalkan cerita tentang kita
akan tiada lagi kini tawamu
tuk hapuskan semua sepi dihati



miss korang semua :(
bila kita dapat jumpa lagi .. nanti tahun depan tunggu aku dekat dewan ya !







p/s : i am the only one in that picture is the normal student .. the green is librarian and the 3 that wear blue cloth are the prefect [ bahasa omputih ke laut ]