All She Knows

Saturday, October 30, 2010

Waka waka

klung , klang , praang , pringg , tinggg , tonnnng


ok semua ini adalah soundtrack pecah pinggan baling kuali baling pisau .. tadi kita orang tengah perang piala malaysia ( ok semua itu tipu dusta ) piala malaysia dah berlalu tapi aku tak ada apa-apa feeling pun .. mak aku orang kelantan aku orang negeri sembilan .. tapi aku tak ada feeling pun nak bet dengan mak aku siapa yang menang .. ok sebelum game start mak aku kata "kalau kelantan menang mama belanja mc'd "

dalam hati menjerit kegembiraan tapi buat muka slumber saja .. yelah mana boleh buat muka excited sebab 90 minit aku dengan mak aku kena jadi musuh ketat .. tengah lawan tiba-tiba negeri sembilan jaring gol penalti .. abah dah emo-emo mana boleh masa awal-awal penalti itu gol pondan .. ok aku just tutup mulut senyap .. dalam hati harap kelantan menang sebab nak makan mc'd (nada dalam hati macam tak pernah makan mc'd )


ok sampai 90 minit kelantan 2 negeri sembilan 1 ... aku menyampah kalau tengok pemain bola sepak suka berlakon .. buat-buat cramp , sakit kepala lutut kena sepaklah so on .. benci gila .. tiba-tiba ada masa tambah 4 minit .. sebenarnya tak kisah sebab for sure kelantan menang ..ok habis 4 minit kelantan menang .. sekarang nak pergi mc'd .. ok tipu pagi esok baru pergi mc'd ..


ada persoalan yang berlegar difikiran .. kenapa penyokong malaysia ganas sangat .. kalau kalah baling mercun .. ish tak tahu ke membeli mercun umpama bakar duit ... membazirkan amalan syaitooooooooon ( sila baca sekali lagi dengan nada syaiton itu di pekatkan kalau tak buat dosa )
bukan nak kata apalah cuba kita tengok kalau luar negara punya game tak ada pun sampai baling mercun .. setakat jerit sudahlah .. itu antara sebab kenapa aku kadang-kadang menyampah tengok malaysia main .. kalau nak suruh aku tengok game malaysia jaga manners ok .. baru aku tengok ;)


RSVP : 2014 world cup .. nak tengok kat kedai mamak !!