All She Knows

Wednesday, October 19, 2011

Senangnya aku nangis

gambar tak ada kena mengena

I wish to be a winner but sometimes I'm always be a loser ! LOSER LOSER LOSER ! I wish that i can hold up my tear so that i didn't cry for no reasons.

Korang pernah tak nangis pasal kena paksa beli baju ? kalau tak pernah aku pernah . Mungkin korang rasa aku gila sebab nangis sebab kena approach oleh ayah aku untuk beli baju . GILA ! nangis benda tak logik. kadang-kadang tak nak pergi sesuatu tempat pun nangis . Biasalah I kan drama queen .Nangis tu perkara biasa.




no reasons to cry but selalu menangis . biasalah cengeng :D bila tak nangislah jadi nangis macam tsunami . Waktu rmintak restu dekat sekolah dah berazam tak nangis . Tengok aku lah nangis paling kuat. Apa benda ? tapi aku jarang tengok laki nangis . Apa ya sebab laki menangis ?


rasa nak nangis tengok gambar kata atas ni . Bersyukur nya aku sebab semua makanan kat Malaysia ni masih cukup . Malaysia buncit bukan tak cukup makan tapi terlebih. tengok orang membazir makan *sometimes aku buat juga* rasa macam kesian sangat tengok makanan tu . Yelah kita kan negara yang memang makanan terlebih-lebih bila buang rasa macam tak bersyukur. Ni sebenarnya reminder untuk aku jugak . Okeyh bye !