All She Knows

Saturday, October 22, 2011

BERAK BERAK BERAK !!

Kau pernah berak ? Pernah rasa nak berak ? ataupun terberak waktu darjah satu sebab takut nak bagitahu cikgu kau nak pergi tandas . Manusia mesti mesti berak tahu. Kalau tak berpenyakitlah jawabnya.

apa itu berak atau bahasa sopannya membuang air besar ? Tapi berak berair ke ? Lainlah kalau cirit tu memanglah berair tahu dok ... Kenapa cerita pasal berak sebab


Pernah pergi public toilet ? mesti pernah kan ... Pernah lah satu hari yang indah bertukar kelabu pasal kejadian ni. Aku dah memang tak tahan nak meng'qada'kan hajat yang aku pendam selama beberapa jam. Jalan punya jalan jumpa lah toilet yang hygiene dia agak bagus. Dah tak tahan aku serbul masuk toilet ni. Aku tengok bukan main ramai beratur nak masuk toilet tapi ada satu toilet ni orang tak nak masuk. Aku dah memang tak tahan sangat sangat serbu masuklah dalam jamban yang orang lain tak nak sangat.

Tiba-tiba masuk aku tengok elok je coklat coklat terapung .. bermacam-macam bentuk pulak tu. Dalam hati aku dah sumpah seranah orang yang memang tahap bangang sampai berak tak reti flush. dah tengok macam tu perasan nak meng'qada'kan hajat terbantut. Terus aku lari keluar daripada toilet itu. GILA ! berak pun tak reti flush. Ada juga orang yang tak bertamadun rupanya.

korang pernah jumpa case macam ni tak ? agak-agaklah apa yang patut kita lakukan dekat orang yang tak bertamadun macam ni ? KBHAI !