All She Knows

Thursday, February 3, 2011

Bila penulis novel datang sekolah ?

Assalamualaikum :D






isnin lepas sekolah aku ada jemput satu novelis ni . tapi aku tahu yang baca blog aku ni majority semua satu sekolah dengan aku . so yang sama sekolah dengan aku pi main jauh-jauh . ini cerita untuk budak sekolah lain .



aku rasa majority mesti kenal orang yang aku nak tulis ni . dia cantik , putih dan yang penting seorang penulis novel yang berjaya . siapa tak kenal Ain Maisarah penulis novel remaja memang old school gilalah . kalau tak old school pun maybe umur korang dalam kalangan 20-an mana nak kenal Ain Maisarah ni .


dia datang sekolah aku sebab saja-saja . entah aku pun tak tahu kenapa dia datang . tapi yang paling menyakitkan hati bila yang terlibat untuk sesi bengkel penulisan hanyalah f0rm 4, form 5 and form 6 . tak fair langsung ! kalau pun alasan sebab kita orang nak periksa habis yang form 5 dengan form 6 tu tak periksa ke . diaorang lagi periksa besar tahu .


disebabkan dah rancang dengan hasya untuk bawak camera aku pun bawaklah . kadang-kadang buat salah tak apa . learn from the mistake .


disebabkan tak terlibat kita orang kena masuk kelas . sebelum nak masuk kelas nampak lah suami Ain Maisarah ni . semua dok kecoh aku tak nampak Ain tapi aku nampak suami dia .
disebabkan rasa frust yang amat aku dengan hasya main tulis nama Ain Maisarah . nak tengok hasil kerja aku


TARAAAA !!!


diambil sempena judul buku "Aku Mahu .."


flyers dia sungguh pinky dan comel


akhirnya dapat jugak jumpa Kak Ain ni . Pinky gila !



tengok aku ambik gambar dengan dia . kau ada ?



siapa yang ikut blog aku ni tahu yang aku dulu murid biasa . sekarang ...




ini antara sebahagian picture nya . ihsan dari Izlyn Qistina . ok lah semua next time nak jemput Bruno Mars datang sekolah . cikgu sila jemput Bruno Mars ya cikgu sebab saya dah tak tahan ada satu mamat dalam kelas ni nyanyi lagu Just The Way You Are yang memang sumbang gila .
kepada dia jangan rosakkan lagu Bruno Mars tahu !