All She Knows

Sunday, February 13, 2011

Artist Youtube ?

Assalamualaikum semua :D






sekarang ni aku tengok semua orang nak masuk youtube . mean upload videolah dekat youtube tak kan upload gambar kot . bila aku godek-godek youtube macam-macam video yang famous .ada yang upload video menyanyi , lawak and etc . kebanyakan mereka berbakat dan ada juga yang biasa saja . kat sini aku akan listkan video mengikut kategori .



KATEGORI : MENYANYI










KATEGORI : LAWAK








just aku name a few . kalau nak rajinlah godek-godek youtube ya . godek youtube je jangan tube yang lain pulak . tak pasal-pasal kena makan penampar pulak .


kategori untuk penyanyi first video Najwa Latif nyanyi lagu sendiri Carta Hati . second video Melda Ahmad yang gadis sunsilk tu nyanyi lagu sendiri jugak . and video akhir sekali aku rasa semua orang kenal dia si Justin Bieber . yang sekarang tengah famous and akan datang Malaysia this April .


kategori lawak pulak first video Anwar Hadi video pasal bahasa rempit yang korang dok tulis masa hantar sms . second Ryan Higa yang sangat comel video pasal kentut . aku rasa mostly semua orang pernah buat benda macam ni . dan akhir sekali The Annoying Orange video . video ni memang kelakar tapi part yang paling aku geli nak menengoknya tang gigi si orange tu . Ya Rabbi berapa tahun hang tak gosok gigi orange hoi ?!!


so kepada sesiapa yang rasa diri berbakat bolehlah cuba untuk upload video di youtube ya . mana tahu esok-esok korang famous boleh belanja aku kan . ok selamat masukkan video di youtube ya . thanks for read ! bye !