All She Knows

Sunday, January 2, 2011

She say goodbye to many time before

Assalamulaikum :D






hari ni 2/1/2010 bermakna dah dua hari kita memasuki tahun 2011 . hari ni budak-budak yang duduk dekat Kelantan , Terengganu dan Kedah dah masuk sekolah . aku budak negeri sembilan yang menetap dekat selangor esok baru start sekolah .



probably this is my last entry [ tipu ] sebab dah berazam tak nak online . Torak lah kau ! aku dah banyak kali kata goodbye tapi tetap juga aku on .


disebabkan 2011 masih baru lagi apa azam korang semua ? azam aku tahun ni adalah untuk
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=


biarlah rahsia :D


HAHA ! mana boleh aku kasi tahu kang bocorlah rahsia aku . nanti kalau semua aku tulis tak ada rahsia lah antara kita . tapi satu je rahsia aku boleh kasi tahu .

azam yang penting untuk aku pada 2011 ialah

PMR '8 A'


so aku harap sangat dapat memenuhi azam aku . so kepada PMR candidates 2011 ganbatte for PMR ! cukup-cukuplah aku berpinarkan mata korang so thanks for reading !