All She Knows

Saturday, January 15, 2011

Busy mengalahkan mak bedah !

Assalamulaikum semua : D




dah lama yo aku tak update blog bagai ni . bukan apa almaklumlah umur dah meningkat dari 14 tahun nak masuk 15 tahun . dari zaman bengong bengong ponteng kelas sekarang nak ponteng kelas pun takut . sorry ya sayang-sayang semua sebab lama gila aku menyepi . last entry 31 December 2010 . maknanya dah 15 hari aku menyepikan diri T_T



sekarang aku memang busy mengalahkan mak bedah . kenapa mak bedah ? sebab mak bedah kuat gosip , kuat membebel dan yang penting kuat makan . kenapa aku cerita pasal mak bedah pulak ==' ?


aku dapat jadi pengawas sekolah . tak percaya mak noks mana taknya dah dua minggu sekolah baru dapat offer jadi pengawas . semua orang macam tak percaya aku jadi pengawas . kawan aku siap kata lagi memanglah orang tak percaya sebab perangai macam pengganas . HAHA ! pengawas = terrorist .


buat mereka yang selalu buat salah nanti aku catit dalam buku 555 . lepas tu kasi dekat cikgu .
gedik siot aku nak main catit-catit nama orang lempang laju-laju kang . baju aku yangputih dah siap niler kaw-kaw punya biar sampai biru lebam lebam bijik mata korang tengok . kasut aku dah suruh mak cik peah cat hitam macam orang minyak . kain sekolah aku dah pi suruh orang spray warna biru gelap , gelap macam langit bila malam .


lepas ni wa nak duduk diam-diam tak mo bising-bising nanti ada orang marah . wa nak baca buku sampai buku menyampah tengok aku . lepas tu cikgu tanya buku dengan kawan mana lagi penting . aku jawab buku ! lepas tu aku nak ber-speaking ber-sepakkang dengan teacher English aku sampai bebelit lidah korang mendengar .


dah cukuplah aku menyakitkan mata korang membaca , menyentapkan hati korang dan sebagainya . Thanks for reading . XOXO Izlyn


p/s : apa kejadahnya aku buat XOXO bagai ni ?