All She Knows

Saturday, January 22, 2011


Assalamualaikum





ketika panas matahari mecucuk-cucuk kulit yang mulus ini aku masih berdiri dengan megah macam tugu negara . sambil memakai pakaian hitam dan peluh memenuhi segenap ruang badan.





HAHA! cukup aku berpuitis di sini .





Rabu yang lepas ada majlis Kokurikulum dekat sekolah . Buat perasmian bagai sambut VIP lah and so on . yang lagi syok nya wa terpaksa berdiri sebab nak hormat VIP tu .



ada kawad dari budak kadet polis . cari mana aku ?



Perbarisan Kadet Polis



Tapi sayangnya aku tak terlibat pun



Yang masuk kawan aku yang pakai tali pinggang putih . yang kami bertiga dok menyibuk nak main tangkap gambar jugak . suruh masuk kawad tak nak =='



Scandal noks !


bersama Sarjan Diyanna


Mereka yang berpangkat-pangkat


muka kegembiraan selepas penat berdiri ( muka semua sorrow)


Muka kami gembira :D



tapi akhirnya "Polis" kena masuk kelas nak siapkan homework Science



muka kegembiraan + kesedihan = Izlyn


bersama Hasya yang selalu melayan kerenah aku menggila .



seorang kanak-kanak yang hyperactive dan suka berjalan-jalan .



betapa baiknya budak kelas aku semua belajar




dah lah penat menaip . nak sambung balik Youtube-ing . ok lah tengtawan bye !



\



p/s : entry ni tak banyak menulis sebab malas !