All She Knows

Wednesday, December 8, 2010

Macam mana nak kurus ?


Assalamualaikum semua :)

entri ni sambung entri Oh lemak oh lemak mari tambah lemak. ok ni aku nak cakap tabiat aku yang kuat makan . nak kata kuat makan tak juga sebab aku kalau hari sekolah mana ada aku makan nasi . mungkin sebab hari minggu aku makan heavy untuk top up yang lompong waktu sekolah .


sekarang dah cuti sekolah memang tak ada waktu perut ni nak berehatlah . bestnya kalau sekarang ni bulan puasa mesti sekarang aku kurus . cuti sekolah badan memang bulat macam ikan buntal . balik kampung lagilah menjadi-jadi . mana taknya nenek masak sedap sangat sampai bertambah-tambah si cucu makan .




bila Lin nak kurus macam Kak Lin ? tengok aku pose pun sambil pegang sedu . terbukti aku kuat makan kan . cuma tak nak mengaku je -.-



saja ambil jauh-jauh sebab nak tahan nafsu yang bergelodak tengok kek bermacam-macam
jenis . karang kalau aku ambil dekat-dekat nampak sangat aku kuat melantak :D



macam mana nak kurus kalau gula-gula replika pun aku nak . time ni aku terkinja-kinja suruh sepupu aku ambil gambar . dia layan je kerenah aku yang keanak-anakan . time ini orang lalu lalang dok usha je apa lah budak ni buat . macam tak perna jumpa gula-gula.



dekat kedai ni banyak gila coklat . tapi puan mama kasi 15 dolar dapat beli m&m je . nak mengubat luka di hati tangkaplah gambar dengan gula-gula ni . nasib kau gula-gula tipu kalau betul dah lama aku rembat bawak balik Malaysia



jangan tiru tabiat aku ya . aku ni azam memang hangat-hangat tahi ayam . semangat je lebih tapi nan ado . tak buat langsung . tapi tak apa sekurang-kurangnya ada semangatkan .


Ganbatte Kudasai for all of you yang nak kurus !