All She Knows

Sunday, December 19, 2010

Having Asthma and It Sucks


Assalamualaikum :)





kejap nak ambik nafas panjang sikit . fuhhhhh ! akhirnya sakit ni pergi juga . hari ni aku kena penyakit semput aku dengan tiba-tiba . aku tak paham bonar kenapa tiap kali aku balik kampung mesti penyakit semput ni datang .


bila dia datang mulalah mengeluarkan bunyi-bunyi yang sangat annoying . bunyi nya macam mercun roket yang dah bakar tapi tak terlepas . lebih kurang macam tulah .disebabkan terlampau tak tahan sangat sampai nak ambik nafas pun kena guna hidung dan mulut so cakap dekat puan mama pergi pharmacy nak beli ubat .



one of the medicine that i took :D


salah satu ubat yang aku ambil . tapi tadi aku telan ubat ventolin 2 mg gambar tak ada dekat sini sebab malas nak tangkap gambar . yang tak bestnya makan ubat ventolin akan dapat satu penyakit . bila dah telan je ubat ni mesti tangan aku mengigil macam orang kena parkinson .
agak-agak korang nak rasa macam mana orang sakit parkinson tu try lah ubat ni ya :D


bilalah penyakit aku ni nak hilang . bukan makin baik makin teruk . tapi tak adalah teruk sampai kena pakai inhaler . setakat makan pill bila sakit sudah . buat hasya dan dyana bila masa blog aku famous ? blog hang pa yang famous tapi tak nak mengaku . lompang kang baru tahu .
gurau-gurau ya sayang hasya dan dyana :D


merci sebab baca entri aku ni . arigato banyak-banyak !