All She Knows

Sunday, December 26, 2010

Feeling-feeling tengok bola dokek kedai mamak

Assalamulaikum :D




aku baru balik dari tengok bola dokek kedai mamak . syok gila weyh tengok bola dekat kedai mamak . macam-macam ragam manusia kau boleh tengok kalau pergi tengok bola dekat kedai mamak . berapa kali kedai mamak aku nak ulang ni ? yang bestnya time dah nak masuk gol semua menjerit Cepat , Cepat , Cepat ! and yang paling best bila Malaysia menang gol kedua ada satu suara ni cakap Esok cuti weyh ! amboi selamba badak hang cakap esok cuti . aku no hal kalau cuti ke tak cuti sebab aku bukannya berkerja pun . orang kerja lah feeling-feeling nak cuti coz dah bersekang mata tengok bola .



tapi kalau tengok bola part yang paling best bila depa baling-baling mercun lah . syok habis ! time ni lah nak tengok penyokong mana paling ganas . tapi tadi bila aku tengok game Malaysia lawan Indonesia memang tak meyesallah aku pi kedai mamak .



Tahniah buat pemain Malaysia sebab menang 3-0 . hang pa memang terror gila ! buat keeper Indonesia janganlah psycho weyh ! Kau ni mainlah elok-elok sikit ni tak selamba badak keluar padang . tapi kalau kau betul-betul nak keluar janganlah ajak kawan-kawan hang sekali . tapi tak pa juga kalau hang pa semua keluar kiranya macam tu seri lah kan .



final second round ni aku nak lagi lah pi tengok dekat kedai mamak sambil menghirup sirap limau . biar aku feeling sekali lagi tengok bola dekat kedai mamak lepas tu aku tompang sekaki jerit bila bola masuk gol . lepas tu balik telinga dah tak elastic sebab terlampau banyak sangat dengar orang menjerit .


Khairul Fahmi aka Apek


so good luck lah ya pemain Malaysia nanti main dekat Jakarta elok-elok tau . biar laju asal menang ! aku nak bersiap sedia fizikal dan mental menghadapi kekecohan kedai mamak .
so jomlah pakat-pakat pi duduk dekat kedai mamak ok ! thanks for reading :D