All She Knows

Monday, December 27, 2010

Aku dapat kad kahwin Rabecca .


Assalamulaikum : D





hari ni aku nak kecoh sikit sebab aku dapat kad kahwin Rabecca . Rabecca mana ? meh sini aku
tunjuk gambar dia mesti korang kenal punya !



Rabecca Nur Al Islam


hang pa kenal tak dia siapa ? aku rasa mesti korang semua kenal si awek cun lagi seksi ni . Meh sini aku nak cakap aku dapat kad kahwin dia . Aku bukannya ada pertalian saudara dengan dia selain saudara sesama Islam . Mesti korang pelik macam mana aku boleh dapat kad kahwin dia padahal aku bukannya wartawan atau sedara-mara dia .


Bakal suami dia ni kawan dengan Encik Abah . so dia jemputlah Encik Abah pergi kahwin dia nanti . Mesti korang nak kata mana bukti yang dia bagi kad kahwin ? Nak sangat bukti amiklah
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=

Ni ha ambik gambar kad kahwin dia .


Tak percaya lagi ke ?



betul tak percaya ?



pandai-pandailah rotate sendiri ya !



ok dah percaya ke belum . tak percaya lantak korang lah . Tapi kat kad ni dia tak tulis turut mengundang seisi keluarga . Dia hanya jemput Puan Mama dengan Encik Abah so aku dengan adik aku tak boleh ikut . Tapi kalau betul puan mama dengan encik abah pergi aku dengan adik nak duduk dekat mana ?


thanks for reading this entry . tochee ! tochee ! tochee!